poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Frędzelki

Frędzelki kojarzą mi się przede wszystkim ze stylem boho, który w jakiejś zmodyfikowanej i paradoksalnie minimalistycznej formie lubię nosić.

Parę lat temu, kupiłam w Londynie torebkę, która zrobiła furorę między innymi wśród koleżanek mojej mamy ;D Nie dość, że jest na łańcuszku i w białym kolorze, to ma frędzelki. Jest zatem rzeczą łączącą 3 najmodniejsze elemety tego sezonu w jedno! Na dodatek, można ją nosić jak kopertówkę, które też są na czasie - wystarczy schować łańcuszek.  
 

Druga rzecz z frędzelkami, którą posiadam, to moje nowe sandałki. Są błękitne i będą pasować do wielu rzeczy - zwłaszcza szortów. W myśl zasady: "Co za dużo, to niezdrowo", zdecydowanie nie będę tych rzeczy łączyć ze sobą - albo sandałki, albo torebka.
 

Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ozdobić nimi swoje stopy ;)  Przede mną pare wyjazdów (też w ciepłe strony), więc te sandałki z pewnością staną się częścią mojego podróżnego wyposażenia. Uważam, że w tym przypadku błękitne paznokcie u stóp to byłaby już przesada, więc będę je malować na inne, raczej żywe kolory. Chociaż czarny pedicure też wyglądałby intrygująco. 

I do torebki, i do sandałków pasować będą chusty/szale luźno zawiązane wokół szyi, które podkreślają boho look :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz