środa, 27 kwietnia 2011

Colour-pop: Blue

Niebo w kolorze niezapominajek zainspirowało mnie stworzenia mojego dzisiejszego makijażu, który nazywam "Colour-pop". Polega to na utrzymaniu neutralnej kolorystyki na górnej powiece i kolorowego szaleństwa na dolnej - w tym przypadku z wykorzystaniem niebieskiego cienia :)


Na bazę ARTDECO nałożyłam cienie INGLOT. Wewnętrzną linię dolnej powieki podkreśliłam niebieską kredką SEPHORA. Rzęsy wytuszowałam maskarą MAYBELLINE. 


Do tego makijażu oczu pasuje róż w kolorze terracoty z pomarańczowym odcieniem. Usta pozostawiam neutralne - użyłam mojego błyszczyku MAC. 

3 komentarze:

  1. Witam,
    bardzo ciekawie piszesz i myślę że będę tu często bywać. Chciałabym zobaczyć jak róż sleek wygląda na policzku a pomadki na ustach a nie tylko na dłoni :)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do mnie.

    Pozdrawiam
    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana masz przesliczne oczy, rzęsy a ten makijaż!! Powalające spojrzenie. Świetnie:) Aż miło oglądać i czytać takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny! Cieszę się, że podobają się wam moje posty! :)

    OdpowiedzUsuń