poniedziałek, 14 marca 2011

Ray-Ban up!

W ramach przygotowań do zbliżającego się wielkimi krokami sezonu wiosenno-letniego (z tym drugim chyba się trochę pospieszyłam, ale nic to) zaszalałam... i kupiłam okulary przeciwsłoneczne. Nie jakieś tam zwykłe, ale "aviatorki" Ray-Ban ze złotymi, lustrzanymi szkłami :) Polowałam na ten model od zeszłorocznej wizyty w Londynie, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć. W końcu się udało :)

RAY BAN Aviator Large Metal RB3025, kod koloru: W3276 
Właściwości soczewek: lustrzane
Kolor soczewek: złote
Kolor ramki: złoty
Kolor soczewek producenta: gold mirror
Koloru ramki producenta: gold
Materiał ramki: metal
Rozmiar klatki (mm): 58
Dł. mostka (mm): 14
Dł. zausznika (mm): 135
Baza soczewki: Lens Base 6


Są idealne i dobrze, że świeci słońce :) Do czego je nosić? Właściwie, do wszystkiego. Ten model jest nietylko ponadczasowy, ale też uniwersalny. Dobrze wygląda i ze sportowymi i bardziej oficjalnymi ubraniami.  


Tak wyglądałam, gdy miałam je na sobie pierwszy raz. Kot był zachwycony sądząc po tym jak szybko do mnie przybiegł :)

Życzę wszystkim miłego (i krótkiego) oczekiwania na nadejście wiosny! 

PS. Jako maniaczka serialu "How I met your mother" i Barney'owego "SUIT-UP" niniejszym w życie wprowadzam hasło zbliżającego się sezonu: "RAY-BAN UP"! ;) A póki co, idę oglądać kolejny odcinek :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz