poniedziałek, 28 lutego 2011

Nude lips (pomadki)

Gdy oczy grają pierwsze skrzypce, usta muszą stanowić tło. Aby cały wizerunek był harmonijny zadbać trzeba o odpowiedni odcień pomadki. Najbardziej uniwersalnym okazuje się być tzw. NUDE. Poniżej kilka propozycji, które przetestowałam i polecam.
Od lewej:
RIMMEL - MOISTURE RENEW - NUDE DELIGHT nr 700
INGLOT nr 133
MAC - SATIN - MYTH
MAC - CREMESHEEN - CREME D'NUDE
LANCOME - L'ABSOLU ROUGE nr 259

Odcienie najbardziej do siebie zbliżone (na zdjęciu wyglądają na ciemniejsze niż w rzeczywistości), to RIMMEL i LANCOME. Nie muszę chyba dodawać, że ta pierwsza jest korzystniejsza cenowo (ok. 20 zł), a jej jakość wcale nie jest zła. Pomadka LANCOME ma przyjemną konsystencję i pielęgnuje usta.

Wiele odcieni pomadek oferują również sklepy/stoiska INGLOT. Ich pomadki mają specyficzny zapach i nie przepadam za ich konsystencją. 

Pomadki MAC są rewelacyjne, aczkolwiek z tych dwóch preferuję Creme D'Nude (więcej pod tym linkiem) - ze względu na kolor i konsystencję. Wykończenie, które daje Myth jest dla mnie zbyt matowe. Jest jednocześnie najjaśniejszą pomadką z mojej kolekcji.

Myth i INGLOT nr 133 "ścinają" się pozostawiając jasny ślad wzdłuż wewnętrznej linii ust.
Od lewej:
RIMMEL - MOISTURE RENEW - NUDE DELIGHT nr 700
INGLOT nr 133
MAC - SATIN - MYTH
MAC - CREMESHEEN - CREME D'NUDE
LANCOME - L'ABSOLU ROUGE nr 259

Dobrym sposobem na zapewnienie trwałości pomadki na ustach, jest użycie konturówki. Kiedyś musiała mieć ona odcień maksymalnie o ton ciemniejszy od pomadki. Dzisiaj ta zasada została zniesiona i do różnych odcieni pomadek, można używać konturówki w odceniu ust. Lubimy takie uproszczenia! :)
Osobiście, nigdy nie byłam fanką konturówek, ale dziś doceniam jej właściwości. Szczególnie polecam Lis Pencil firmy INGLOT. Jest bardzo gruba, więc nie trzeba się martwić dokładnym obrysowywaniem ust. Ja wybrałam tę w odcieniu nr 14, ale gama kolorystyczna jest bardzo szeroka.
INGLOT - Lip Pencil nr 14 

Z pewnością zakupię ponownie: pomadkę RIMMEL i MAC Creme D'Nude oraz konturówkę INGLOT.


Wkrótce pojawi się post Nude lips (błyszczyki).




2 komentarze:

  1. Jak ostrzysz tą kredkę Inglota?

    OdpowiedzUsuń
  2. Temperówką INGLOT. Jest przeznaczona specjalnie do tych kredek - ma podobno jakieś specjalne ostrze. Bardzo dobrze sobie radzi z tym twardym plastikiem. Już nie pamiętam ile mnie kosztowała, ale nie była to jakaś astronomiczna kwota. Wydaje mi się, że dostaniesz ją w każdym sklepie/stoisku INGLOTA.

    OdpowiedzUsuń