poniedziałek, 21 lutego 2011

Najlepszy lakier do włosów na świecie

Lakier w złotym opakowaniu ze szkicem twarzy kobiety z bujną fryzurą - L’Oréal Elnett. Tego lakieru używała moja babcia, moja mama, a teraz używam ja, chociaż nigdy nie sądziłam, że tak się stanie. Wydawało mi się zawsze, że lakier do włosów to obciach, bo usztywnia włosy, które powinny przecież swobodnie falować na wietrze ;)

Okazuje sie jednak, że lakier do włosów może być całkiem fajnym "wspomagaczem" dla fryzury, ale należy pamiętać, że tak jak inne produkty stosowany w nadmiarze, jest złym pomysłem.

L’Oréal Elnett to legendarny lakier gwiazd. Producent twierdzi, że lakier zapewnia długotrwałe utrwalenie, nie skleja włosów (chyba dzięki mikrodyfuzorowi, który rozpyla ultradelikatną mgiełkę) i znika przy muśnięciu szczotką. I ma rację! :)

Gdy używam tego lakieru to włosy pozostają miękkie i wydaje się jakby nic nie dawał, ale fryzura jest utrwalona. Polecam go szczególnie na jesień i zimę, bo chroni włosy przed wilgocią i ich "puszeniem" się. Dzięki temu nadaje się też na szalone, nocne imprezy w klubach, gdzie nietrudno o zrujnowanie fryzury.  

Dostępny w 9 wersjach kolorystycznych, oznaczającymi poszczególne stopnie utrwalenia. Ja wybrałam wersję czarną (maksymalne utrwalenie), która jest sygnowana przez Penelope Cruz i zawiera dodatkowo "połysk diamentu" ;)

L'Oréal Elnett Satin, Połysk Diamentu Maksymalne Utrwalenie

Dostępne wersje:
  • Srebrny - Maksymalne utrwalenie
  • Niebieski - Mocne Utrwalenie
  • Granatowy - Bardzo Mocne Utrwalenie
  • Fioletowy - Ultra-Mocne Utrwalenie
  • Czarny - Połysk Diamentu Maksymalne Utrwalenie
  • Zielony - Bez Zapachu Bardzo Mocne Utrwalenie
  • Różowy - Bardzo Mocne Utrwalenie z Pro-Keratyną
  • Czerwony - Elastyczne Utrwalenie
  • Żółty - Bardzo Mocne Utrwalenie Nutri-Ochrona



Cena lakieru jest rozsądna i wynosi ok. 17 PLN (poj. 250ml). Można go dostać praktycznie w każdej drogerii i większości supermarketów, a w perfumeriach jest on o 2-3 złote droższy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz